Formulář Zápis o utkání v Excelu ke stažení

09.08.2009 22:31

Na stránce Zajímavosti a tipy jsem v levém sloupci dole v odstavci Ke stažení umístil odkaz na formulář Zápis o utkání ve stolním tenisu, který je oproti klasické textové verzi tentokrát v Excelu (dvě varianty pro Office 97-03 nebo 2007 - tuto novější verzi, ve které jsem formulář tvořil, ale bohužel ještě server nezná a tak jsem ji musel zazipovat). Přidal jsem i instrukce, které snad pomohou předejít zbytečným problémů. Často přepisuji kvůli prezentaci originály zápisů do elektronické podoby a proto jsem z důvodu ušetření práce a času v budoucnu sestavil tento tabulkový "poloautomatický" formulář. Mám k dispozici na vyžádání kromě této klasické kombinace hráčů 4 na 4 (18 zápasů) i 5 na 5 (27 zápasů), 4 na 5 (22 zápasů) a 5 na 4 (22 zápasů), které jsem již využil při přátelských zápasech, kde se, jak se v praxi ukázalo, meze fantazii v sestavách družstev nekladou.

—————

Zpět


Administrace stránek


Tento dynamický banner můžete použít na vytvoření odkazu na naše stránky. Statický banner je zde.


Naši partneři